Våre priser klasse B / B Automat

Enkel kjøretime klasse B / B Automat

Sikkerhetskurs på øvingsbane

6250,-

Sikkerhetskurs på øvingsbane, også kalt på folkemunne glattkjøring - Inkludert baneleie / Gebyrer til NAF. Eleven kjører selv til og fra øvingsbanen i Bogen.

Sikkerhetskurs på veg

9700,-

Sikkerhetskurs på veg har vi laget som en pakkepris, slik at eleven får alle modulene samlet i en pris.
4.1.1, 4.1.2, 4.1.3 og 4.1.4 - Her omfatter det Bilkjøringens risiko, Kjøring i landeveismiljø, Planlegging og kjøring i variert miljø og refleksjon og oppsumering.

Mobirise Website Builder

Leie av bil til førerprøve

2500,-

Themes in the Mobirise website builder offer multiple blocks: intros, sliders, galleries, forms, articles, and so on. Start a project and click on the red plus buttons to see the blocks available for your theme.

Vurderingsprøve Helse

2500,-

Fra tid til annen vil fastlege kreve hos enkelte sjåfører at de tar det som blir kalt ''Vurderingsprøve helse'', dette er for og sikre at sjåføren oppfyller kravene for og kjøre motorvogn på veg, vi har selvfølgelig denne tjenesten.

Lærerbøker

-

De fleste elever bruker nettsider og apper for og øve til teoriprøven, vi har selvfølgelig bøker på vår trafikkskole om noen ønsker dette. Link til og øve til teoriprøven på nett finner du under ''Nyttige linker''.

Prisene er oppdatert Mars 2024.  - Vi tar forbehold om feilprising og prisjustering.

Noen av våre biler

Mercedes Benz B Klasse
Mercedes Benz A Klasse
Volvo V60 Hybrid