Våre priser Traffikalt Grunnkurs

Vi setter opp Traffikalt grunnkurs etter behov, meld deg på og så snart vi har nok påmeldte setter vi opp kurs. Du kan også se om vi har kurs som starter snart på vår Facebook side : Edvardsen Trafikkskole.

Traffikalt Grunnkurs

1900,-

Traffikalt grunnkurs - uten mørkekjøringsdemo. ink.l førstehjelp.
Alle som skal øvelseskjøre må inneha traffikalt grunnkurs, med unntak av personer som er fyllt 25 år, de trenger kun en førstehjelpsmodul. Eleven kan starte med traffikalt grunnkurs etter fyllte 15 år. Du finner mer info om øvelsekjøring under nyttige linker.

Traffikant i mørket

2200,-

Det som på folkemunne heter Mørkejøring - Her vil eleven få en teoretisk og en praktisk modul om kjøring i mørket, med øvelses for bevisstgjøring av bl.a tilpasning av hastighet, bruk av refleks, bruk av kjørelys og langlys.

Førstehjelp

1000,-

Denne modulen følger også inn under traffikalt grunnkurs, men elever som er over 25 og skal ha førerkort må ta denne modulen.

Traffikalt grunnkurs pakkepris

4100,-

Komplett traffikalt grunnkurs inkludert traffikant i mørket og førstehjelp. Her vil eleven få alt den trenger for og få bevis for øvelseskjøring.

Prisene er oppdatert Januar 2024.  - Vi tar forbehold om feilprising og prisjustering.

Meld deg på TG

Kontakt oss / Våre lokaler